مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-01سياسي

فجر42| رزمایش الی بیت المقدس در اراک برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس توسط بسیجیان که محوریت آن گرامیداشت دفاع مقدس است مهم ترین برنامه ایام الله دهه فجر امسال است که تمام برنامه ها در قالب این رزمایش انجام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا کریمی ظهر امروز در حاشیه گلباران مزار مطهر شهدای گمنام اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه بزرگ امام خمینی(ره) برای تشکیل انقلاب است و امام(ره) با این اقدام، سرنوشت ملت ایران را تغییر داد و موجب عزت و سربلندی مردم شد و امروز به برکت انقلاب و فراگیری آن ملت های مسلمان در اوج عزت و سربلندی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کرده و دستاوردهای بزرگی را ایجاد کرده و امروز یکی از رسالت های ما پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پیروزی در دفاع مقدس یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رزمندگان با تکیه بر فرهنگ عاشورا، روحیه انقلابی و هدایت های حضرت امام(ره) توانستند بر جبهه کفر پیروز شوند و بر علیه تمام بدخواهان جهان به پا خواستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر42| رزمایش الی بیت المقدس در اراک برگزار می شود

فجر42| رزمایش الی بیت المقدس در اراک برگزار می شود